Doprava a platba

  • Možnosti platby
    Bankovým prevodom zdarma
    Platobnou kartou zdarma
    Dobierka – Zásielkovňa 0,39 €
    Dobierka – Kurier 0,79 €
  • Možnosti dopravy
    Zásielkovňa 2,39 €

    Kurier -doručenie na adresu 

    cez dopravcu Zásielkovňa

    3,89 €

Pri objednávke nad 50 € doprava zadarmo!

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY (FAQ)

Vážený zákazníci,

Prosíme vás, aby ste svoje objednávky dočasne hradili vopred. A to buď prostredníctvom platobnej karty alebo bankovým prevodom. Ďakujeme vám za pochopenie.

 

 

  • Nemám žiadnu správu o prijatí objednávky, spracovaní, odoslaní

O každom kroku spracovania vašej objednávky vás informujeme e-mailom zaslaným na adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Skontrolujte, prosíme, jej správnosť priamo vo vašom účte. Je možné, že správy od nás uviazli v zložke Nevyžiadaná pošta alebo Spam – skontrolujte ich tiež. Vždy sa na nás môžete obrátiť na našej zákazníckej linke +421 221 201 290 alebo info@babickarstvo.sk, info@familium.sk

.

  • Kedy dostanem objednaný tovar?

Vašu objednávku sa snažíme vybaviť do 24 hodín po jej prijatí. Objednávky prijaté do 12.00 hod. expedujeme ešte v tento pracovný deň. Po prevzatí zásielky zvoleným prepravcom už nie sme schopní ovplyvniť rýchlosť doručenia. Zásielky sa však obvykle doručujú nasledujúci pracovný deň.

Prosíme o zhovievavosť najmä v predvianočnom období, keď sa tieto lehoty môžu predĺžiť až o 2 dni.

 

  • Kde sa práve nadchádza moja zásielka?

Priebeh doručovania je možné sledovať on-line na odkaze, ktorý sme Vám zaslali e-mailom. U rôznych typov doručenia Vás odkaz presmeruje na stránky konkrétneho dopravcu. Číslo zásielky/balíka nájdete v e-mailovej správe, ktorú sme Vám zaslali.

 

  • Nepodarilo sa mi zaplatiť objednávku kartou (on-line)

Ak ste zvolili platbu on-line platobnou kartou a platba sa neuskutočnila, informujte nás o tom čo najskôr. Spoločne situáciu vyriešime formou zmeny platobnej metódy alebo doručením na dobierku.

 

  • Chcem doplniť tovar do objednávky

V prípade, že sa rozhodnete doplniť nejaký tovar do Vašej objednávky, informujte nás o tom čo najskôr telefonicky alebo e-mailom. Urobíme všetko pre to, aby sme Vaše želanie splnili, ak je to s ohľadom na spracovanie objednávky ešte možné.

 

  • Výmena tovaru

Ak Vám doručený tovar nevyhovuje napr. veľkosťou, je možné ho vyměnit. V takom prípade nepoužitý tovar v pôvodnom obale starostlivo zabaľte tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri doprave (napr. Bublinková fólia, kartón) a odošlite ako doporučený balík na adresu:

Mária Halvoníková

Nové Sady 427

951 24 Nové Sady

 

Do balíku priložte list, v ktorom uvediete o akú výmenu máte záujem, prípadne tieto informácie zašlite e-mailom.

 

  • Problémy s doručovaním

Stáva sa to ojedinele, ale je možné, že dôjde k strate zásielky v priebehu dopravy. V takom prípade, ak o to máte záujem, Vám odošleme novú zásielku a podnikneme ďalšie kroky formou reklamácie u konkrétneho dopravcu.

  

  • Poškodená zásielka alebo tovar v zásielke

Pri prevzatí tovaru od dopravcu si dodanú zásielku starostlivo skontrolujte. Zásielku, ktorá vykazujem známky poškodenia, nepreberajte, prípadne prevezmite s výhradou (so zápisom do doručovacieho listu).

Ak je tovar poškodený, hoci je obal neporušený, informujte nás o tom čo najskôr telefonicky alebo e-mailom. V ideálnom prípade tovar vyfoťte a fotografie nám pošlite e-mailom. Tieto prípady riešime individuálne po vzájomnej dohode.

 

  • Chcem zrušiť objednávku

Objednávku je možné zrušit len v obmedzenej dobe po jej prijatí. Informujte nás o Vašom rozhodnutí čo najskôr a my urobíme všetko pre to, aby sme Vašemu želaniu vyhoveli. Prípadne Vám poradíme, ako ďalej postupovať.

  

  • Odstúpenie od zmluvy

V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy v lehote 14-tich dní od nákupu postupujte takto:

  1. Vyplňte a vytlačte si formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy na TOMTO ODKAZE. Údaje, ktoré sú potrebné k vyplneniu, nájdete na faktúre
  2. Tovar starostlivo zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu v priebehu dopravy. V ideálnom prípade použite pôvodný obal a prípadný voľný priestor vyplňte napr. bublinkovou fóliou alebo novinami.
  3. Priložte podpísané Odstúpenie od kúpnej zmluvy a prípadne kópiu faktúry.
  4. Tovar pošlite doporučene (NIE na dobierku) na adresu:

Mária Halvoníková

Nové Sady 427

951 24 Nové Sady

 

  • Reklamácie

V prípade reklamácie zakúpeného tovaru postupujte nasledovne:

  1. Vyplňte a vytlačte si formulár Reklamačný list na TOMTO ODKAZE. Údaje, ktoré sú potrebné k vyplneniu, nájdete na faktúre.
  2. Tovar starostlivo zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu v priebehu dopravy. V ideálnom prípade použite pôvodný obal a prípadný voľný priestor vyplňte napr. bublinkovou fóliou alebo novinami.
  3. Priložte podpísaný Reklamačný list a prípadne aj kópiu faktúry.
  4. Tovar pošlite doporučene (NIE na dobierku) na adresu:

Familium s.r.o.

Boleslavská 2211

252 28  Černošice

Česká republika

V prípade oprávnenej reklamácie Vám náklady na dopravu uhradíme na Vami uvedený účet.