Doprava a platba

  • Možnosti platby
    Bankovým prevodom zdarma
    Platobnou kartou zdarma
    Dobierka – Zásielkovňa 0,39 €
    Dobierka – PPL 0,79 €
  • Možnosti dopravy
    Zásielkovňa 2,39 €
    Kuriér - PPL 3,89 €

Pri objednávke nad 50 € doprava zadarmo!
GoPay - platobná brána

OBCHODNÉ PODMIENKY

Prevádzkovateľ stránok www.babickarstvo.sk  je

Babičkářství s.r.o.

IČO: 01909517

zapísaná u Městského soudu v Praze, spisová značka: C 213057

Sídlo:   Boleslavská 2211, 252 28 Černošice  

 

Na portále www.babockarstvo.sk je možné objednať si tovar a služby. Niektorý tovar a niektoré služby majú špeciálny spôsob objednávok, doručenia, alebo vrátenia a sú popísané v druhom oddiele Obchodných podmienok.

Portál Babickarstvo.sk je prevádzkovaný z Českej republiky. Niektoré tovaru môže mať iba český návod na použitie.

 1. Štandardný tovar a služby

Týka sa všetkého tovaru a služieb, okrem kurzov, predplatného a fotodarčekov

1.1.   Objednanie

1)  Vybraný tovar vložíte do košíka kliknutím na symbol pridať do košíka v detaile každej položky. 2)  Dostanete  sa tak na stránku Košík, kde si môžete položky v košíku prezrieť, zmeniť, alebo zrušiť.

3)   Ďalej môžete pokračovať vo výbere pomocou tlačidla pokračovať v nákupe.

4)  Kedykoľvek môžete prejsť na stránku Košík pomocou tlačidla v pravom hornom menu. Na tejto stránke Košík – zhrnutím si môžete prehliadnuť položky v košíku, zmeniť, alebo zrušiť. Pre ďalší krok objednávky použite tlačidlo Ďalší.

5)  Budete požiadaní o registráciu, alebo prihlásenie. Nákup je možný aj bez registrácie.

6)   Zvoľte spôsob doručenia.

7)   Zvoľte spôsob platby.

8)  Platbou vopred je objednávka dokončená, pri zvolení platby na dobierku ste vyzvaný k súhlasu dobierkovej čiastky. Po súhlase je objednávka dokončená.  

1.2.   Záväznosť objednávok

Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje záväznosť jeho objednávky a súhlasí s obchodnými podmienkami Prevádzkovateľa www.babickarstvo.sk.

Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov a náležitostí v objednávkovom menu.

 

1.3.   Platba

 

Pokiaľ zákazník zvolil platbu vopred cez platobnú bránu GoPay ( platobnou kartou, bankovými tlačidlami vybraných bánk, GoPay peňaženkou), postupujte podľa inštrukcií podľa zvolenej platobnej metódy. Po prevedení platby dôjde k presmerovaniu späť na stránky internetového obchodu Prevádzkovateľa. Platba je automaticky prevedená a objednávka vybraného tovaru, zo strany Prevádzkovateľa ihneď vybavená.

Pokiaľ zákazník zvolil platbu vopred bankovým prevodom, platbu prevedie podľa inštrukcií na obrazovke ( číslo účtu pre zaslanie platby, čiastka, variabilný symbol), zároveň sú tieto inštrukcie odoslané na e-mail zadaný v objednávke. Objednávka bude vybavená po pripísaní platby v plnej výške na účet Prevádzkovateľa.

Pokiaľ zákazník zvolí platbu dobierkou v mieste predania tovaru prostredníctvom zmluvnej zásielkovej spoločnosti, tovar bude odoslaný na adresu zadanú v objednávke na dobierku. Nevyzdvihnutie zásielky na dobierku nie je odstúpením od zmluvy. Pokiaľ nebude objednávka zaslaná na dobierku zákazníkom vyzdvihnutá, bude požadované uhradenie vzniknutých nákladov na odoslanie tovaru a manipuláciu so zásielkou ( dopravné, zabalenie, vybalenie, tlač dokumentov, odoslanie listu...).

 

1.4.   Doručenie

 

Spôsob doručenia tovaru  si môže  kupujúci stanoviť.

Pri využití balíkovej dopravy pre SR bude účtované kupujúcemu poštovné podľa druhu zvolenej prepravnej spoločnosti. Cenník dopravného je k dispozícii v odstavci DORUČENIE.

Kupujúci je povinný prehliadnuť si balík bezprostredne pri jeho prevzatí, skontrolovať, či obal nie je porušený a tovar poškodený, či odcudzený. Pri zistení mechanického poškodenia balíku je nutné s dopravcom vyhotoviť záznam o poškodení zásielky a dohodnúť sa s ním na ďalšom postupe. Zodpovednosť za poškodenie tovaru dopravou nesie dopravca. Zároveň musí zákazník nepredlžene informovať predávajúceho o vzniknutom probléme.

Termín doručenia

Tovar, ktorý je skladom, bude expedovaný najneskôr nasledujúci pracovný deň. Zásielku tovaru, ktorý je skladom očakávajte  2-5 pracovných dní od objednávky. O podaní tovaru dopravcovi a jeho termíne doručenia budete informovaní mailom, alebo SMS.

Tovar, ktorý nie je skladom, bude expedovaný podľa dostupnosti a prevádzkových možností v lehote najdlhšie 14 dní , o prípadnom predĺžení lehoty bude zákazník včas informovaný.

 

 1.5.   Reklamácia tovaru

Záručná doba na predaný tovar je 24 mesiacov.

V prípade, že zákazník chce tovar reklamovať, doporučujeme najprv prostredníctvom e-mailu, alebo telefonicky informovať, že bude tovar reklamovať. Potom tovar riadne zabalí a pošle ho na adresu predávajúceho. Tento postup výrazne urýchli celý reklamačný proces. K reklamovanému tovaru zákazník priloží písomné oznámenie o dôvode uplatňovania reklamácie a doklad o zaplatení (faktúru).

 Po obdržaní reklamovaného tovaru a zhodnotenia reklamovanej vady Prevádzkovateľ rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní.

Zákazník berie na vedomie, že reklamácia spolu s odstránením vady, alebo náhradou za bezchybný tovar bude vybavená do 60 kalendárnych dní od prijatia reklamovaného tovaru u Prevádzkovateľa. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, ako by sa jednalo o vadu, ktorú  nie je možné odstrániť.

1.6.    Odstúpenie od zmluvy do 14 pracovných dní

 

Pokiaľ sa rozhodnete odstúpiť v zákonnej lehote 14 dní od kúpnej zmluvy a následne vrátiť tovar späť bez uvedenia dôvodu, oznámte nám to, prosím, vopred na jednom z uvedených komtaktov:

    e-mail: info@babickarstvo.sk

    tel.: +420 777 079 726

Tovar prosím starostlivo zabaľte, aby sa dopravou akokoľvek neponičil a doručte nám ho na adresu:

Marie Halvoníková

Nové Sady 388,

951 24 Nové Sady

Pri následnom vyrovnaní strán, resp. pri vrátení tovaru musia byť výrobky nepoškodené, najlepšie v pôvodnom obale, s nesmú javiť známky používania. DVD a CD nosiče nesmú mať porušený obal. Neposielajte tovar na dobierku, peniaze za vrátený tovar vám budú odoslané poštovou poukážkou, alebo prevodom na dohodnutý účet do 30 pracovných dní od odstúpenia od zmluvy.

 

1.7.     Riešenie sporov

Ak nastane situácia, v ktorej sa spotrebiteľ domnieva, že dochádza k sporu a nie je s prevádzkovateľom možné nájsť spoločné riešenie, prosíme, aby ste sa obrátili na Českú obchodnú inšpekciu www.coi.cz. Na tejto adrese je možné podať podnet k mimosúdnemu riešeniu sporov. 

 

  1.  Špeciálny tovar a služby

Týka sa kurzov, predplatného a fotodarčekov

2.1.   Predplatné

2.1.1.      Objednávka  prebieha zhodne ako objednávka štandardná ( odstavec 1.1. týchto obchodných podmienok).

2.1.2.      Platba  prebieha zhodne ako platba štandardná (odstavec 1.3. týchto obchodných podmienok). S výnimkou tou, že zákazník nemá možnosť platiť predplatné na dobierku. Povolené sú len platobné metódy platby cez bránu GoPay, alebo bankovým prevodom.

2.1.3.      Doručovanie. Jednotlivé predplatené čísla titulov budú dodávané na adresu zadanú v objednávke. Povinné údaje, ktoré zákazník prevádzkovateľovi poskytne, budú používané len pre účely predplatného. údaje môžu  byť poskytnuté len vydavateľovi časopisu a distribútorovi, ktorý predplatné rozosiela. Iným osobám môžu byť údaje poskytnuté len ak to stanoví zákon.

Pre možnosť darovania predplatného je zákazníkovi umožnené vytlačiť si certifikát o predplatení časopisu.

 

2.1.4.      Reklamácie. Predmetom reklamácie predplatného môže byť nedodanie predplateného výtlačku, dodanie neúplného výtlačku, nekvalitne polygraficky spracovaného výtlačku, nevloženie alebo poškodenie prílohy CD, DVD. Reklamáciu je nutné písomne uplatniť u Prevádzkovateľa, ktorý postupuje ďalej vydavateľovi.

2.1.5.     Uhradené predplatné nie je možné vrátiť ani v lehote 14 dní od uhradenia, predplatné dobehne do konca predplatného obdobia.

 

2.2.   Fotodarčeky.

 

2.2.1.      Objednávka prebieha na partnerskom webe. Služby vytvorenia darčeka z vašich fotografií v elektronickej podobe (ďalej len fotodarčeku), ponúkané v kategórii Byť so svojimi blízkymi, poskytuje firma Martin Čermák, IČ: 64332373. Objednávkou takejto služby vznikne medzi vami (ako spotrebiteľom) a poskytovateľom objednanej služby priamy zmluvný vzťah.

2.2.2.      Všetky práva a povinnosti týkajúce sa objednanej služby, ako termín a spôsob dodania, platba a reklamácie, budú od okamihu objednávky konkrétnej služby vytvorenia fotodarčeku predmetom vzťahu medzi vami a poskytovateľom služby. Obchodné podmienky poskytovateľov jednotlivých služieb sú prístupné aj na webe www.babickarsvo.sk v sekcii Obchodné podmienky dodávateľov.

 

2.3.   Kurzy

 

2.3.1.      Objednávka prebieha zhodne ako objednávka štandardná (odstavec 1.1. týchto obchodných podmienok).

2.3.2.      Platba  prebieha zhodne ako platba štandardná (odstavec 1.3. týchto obchodných podmienok). S výnimkou tou, že zákazník nemá možnosť platiť kurzy na dobierku. Povolené sú len platobné metódy platby cez bránu GoPay, alebo bankovým prevodom.

2.3.3.      Dodanie je nahradené formou elektronického certifikátu. Po nákupe kurzu dostane zákazník na zadaný e-mail certifikát o zakúpení kurzu. Certifikát obsahuje miesto konania kurzu a termín a čas zápisu frekventanta do kurzu. Týmto certifikátom sa klient preukáže pri zápise do kurzu Centra celoživotného vzdelávania, zároveň pri zápise dostane index štúdia obsahujúci meno frekventanta kurzu.

2.3.4.      Reklamácie kurzu: predmetom reklamácie je zrušenie kurzu a v tomto prípade bude vrátená plná cena kurzu. Reklamáciu je nutné uplatniť písomne u Prevádzkovateľa, ktorý ju postúpi ďalej organizátorovi kurzu. Kurzy Centra celoživotného vzdelávania v Prahe a Kurzy trénovania pamäti, ponúkané v kategórii Ešte niečo dokázať, organizuje pani Ing. Danuše Steinová, IČ 44315066.

 2.3.5.      Možnosť odstúpenia od zmluvy do 14 dní od zakúpenia kurzu nie je u kurzov zo zákona nárokovateľná. Pokiaľ si zákazník rozmyslí nákup kurzu v období 14 dní od nákupu, je možné sa dohodnúť s prevádzkovateľom na zámene za iný kurz alebo tovaru v rovnakej, alebo vyššej cene. Zákazník prípadnú vyššiu cenu doplatí.

Kurzy celoživotného vzdelávania sa konajú v Centru celoživotního vzdělávání v Kulturním domě Ládví, Burešova 2, Praha 8. Kurzy trénovania pamäti sa konajú v Prahe - budova ORCO Vltavská, Bubenská 1, Praha 7.Presné termíny konania prednášok sú súčasťou popisu každého kurzu na portáli www.babickarstvo.sk.

3. DALŠIE INFORMÁCIE PRE ZÁKAZNÍKA TÝKAJÚCE SA OBCHODNÝCH ÚDAJOV

3.1.Ochrana osobných údajov:

Všetky osobné údaje sú spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov (Zákon č. 101/2000 Sb.). Pokiaľ sú údaje poskytnuté inému subjektu, je to vždy za účelom, ku ktorému boli zhromaždené (zasielanie predplatného, overenie frekventanta kurzu).

3.2. Súbory cookies

K prevádzkovaniu stránok Babičkárstvo využívame súbory cookies. Prezeraním týchto stránok vyjadrujete s používaním cookies súhlas.

3.3. Zasielanie informácií obchodu e-mailom.

Zákazník pri vyplňovaní údajov k objednávke zadáva svoju e-mailovú adresu. Tento kontakt bude využitý pre informovanie o jeho objednávke. O stave prípadne dni odoslania objednávky.

Zároveň je e-mailová adresa zaradená do databáze zákazníkov, ktorým zasielame informácie o novinkách, či akciách internetového obchodu Babičkárstvo – newslettery. Zasielanie týchto informácií je možné kedykoľvek zrušiť pomocou odkazu v päte každého takéhoto newsletterového e-mailu. Potvrdením objednávky súhlasíte so zaradením do databáze zákazníkov Babičkárstva.

 

Tieto obchodné podmienky sú prístupné na www.babickarstvo.sk v časti Obchodné podmienky a zákazník prehlasuje, že sa s týmito pravidlami obchodu pred záväznou objednávkou zoznámil.