Prevádzkovateľ stránok www.babickarstvo.sk a www.familium.sk je
Familium s.r.o.
IČO: 01909517
zapísaná u Městského soudu v Praze, spisová značka: C 213057
Sídlo: Boleslavská 2211, 252 28 Černošice , Česká republika
e-mail: info@babickarstvo.sk
e-mail: info@familium.sk
tel.: +421 221 201 290
Na portále www.babickarstvo.sk/www.familium.sk je možné objednať si tovar a služby.
1.1. Objednanie
1) Vybraný tovar vložíte do košíka kliknutím na symbol pridať do košíka v detaile každej položky. 2) Dostanete sa tak na stránku Košík, kde si môžete položky v košíku prezrieť, zmeniť, alebo zrušiť.
3) Ďalej môžete pokračovať vo výbere pomocou tlačidla pokračovať v nákupe.
4) Kedykoľvek môžete prejsť na stránku Košík pomocou tlačidla v pravom hornom menu. Na tejto stránke Košík – zhrnutím si môžete prehliadnuť položky v košíku, zmeniť, alebo zrušiť. Pre ďalší krok objednávky použite tlačidlo Ďalší.
5) Budete požiadaní o registráciu, alebo prihlásenie. Nákup je možný aj bez registrácie.
6) Zvoľte spôsob doručenia.
7) Zvoľte spôsob platby.
8) Platbou vopred je objednávka dokončená, pri zvolení platby na dobierku ste vyzvaný k súhlasu dobierkovej čiastky. Po súhlase je objednávka dokončená.
1.2. Záväznosť objednávok
Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje záväznosť jeho objednávky a súhlasí s obchodnými podmienkami Prevádzkovateľa www.babickarstvo.sk, www.familium.sk.
Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov a náležitostí v objednávkovom formulári.
1.3. Platba
Pokiaľ zákazník zvolil platbu vopred cez platobnú bránu GoPay ( platobnou kartou, bankovými tlačidlami vybraných bánk, GoPay peňaženkou), postupujte podľa inštrukcií podľa zvolenej platobnej metódy. Po prevedení platby dôjde k presmerovaniu späť na stránky internetového obchodu Prevádzkovateľa. Platba je automaticky prevedená a objednávka vybraného tovaru, zo strany Prevádzkovateľa ihneď vybavená.
Pokiaľ zákazník zvolil platbu vopred bankovým prevodom, platbu prevedie podľa inštrukcií na obrazovke ( číslo účtu pre zaslanie platby, čiastka, variabilný symbol), zároveň sú tieto inštrukcie odoslané na e-mail zadaný v objednávke. Objednávka bude vybavená po pripísaní platby v plnej výške na účet Prevádzkovateľa.
Pokiaľ zákazník zvolí platbu dobierkou v mieste predania tovaru prostredníctvom zmluvnej zásielkovej spoločnosti, tovar bude odoslaný na adresu zadanú v objednávke na dobierku. Nevyzdvihnutie zásielky na dobierku nie je odstúpením od zmluvy. Pokiaľ nebude objednávka zaslaná na dobierku zákazníkom vyzdvihnutá, bude požadované uhradenie vzniknutých nákladov na odoslanie tovaru a manipuláciu so zásielkou ( dopravné, zabalenie, vybalenie, tlač dokumentov, odoslanie listu...).
1.4. Doručenie
Spôsob doručenia tovaru si môže kupujúci stanoviť.
Pri využití balíkovej dopravy pre SR bude účtované kupujúcemu poštovné podľa druhu zvolenej prepravnej spoločnosti. Cenník dopravného je k dispozícii na stránke DOPRAVA.
Kupujúci je povinný prehliadnuť si balík bezprostredne pri jeho prevzatí, skontrolovať, či obal nie je porušený a tovar poškodený, či odcudzený. Pri zistení mechanického poškodenia balíka je nutné s dopravcom vyhotoviť záznam o poškodení zásielky a dohodnúť sa s ním na ďalšom postupe. Zodpovednosť za poškodenie tovaru dopravou nesie dopravca. Zároveň musí zákazník neodkladne informovať predávajúceho o vzniknutom probléme.
Termín doručenia
Tovar, ktorý je skladom, bude expedovaný najneskôr nasledujúci pracovný deň. Zásielku tovaru, ktorý je skladom očakávajte 2-5 pracovných dní od objednávky. O podaní tovaru dopravcovi a jeho termíne doručenia budete informovaní mailom, alebo SMS.
Tovar, ktorý nie je skladom, bude expedovaný podľa dostupnosti a prevádzkových možností v lehote najviac 14 dní. O prípadnom predĺžení lehoty bude zákazník včas informovaný.
1.5. Reklamácia tovaru
Záručná doba na predaný tovar je 24 mesiacov. Reklamácia sa spravuje Občianskym zákonníkom, Zákonom o ochrane spotrebiteľa, predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatÍ.
V prípade, že zákazník chce tovar reklamovať, doporučujeme najprv prostredníctvom e-mailu, alebo telefonicky informovať, že bude tovar reklamovať. Potom tovar riadne zabalí a pošle ho na adresu predávajúceho. Tento postup výrazne urýchli celý reklamačný proces. K reklamovanému tovaru zákazník priloží REKLAMAČNÝ FORMULÁR o dôvode uplatňovania reklamácie a doklad o zaplatení (faktúru).
Po obdržaní reklamovaného tovaru a zhodnotení reklamovanej vady Prevádzkovateľ rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní.
Zákazník berie na vedomie, že reklamácia spolu s odstránením vady, alebo náhradou za bezchybný tovar bude vybavená do 30 kalendárnych dní od prijatia reklamovaného tovaru u Prevádzkovateľa. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, ako by sa jednalo o vadu, ktorú nie je možné odstrániť.
1.6. Odstúpenie od zmluvy do 14 pracovných dní
Pokiaľ sa rozhodnete odstúpiť v zákonnej lehote 14 dní od kúpnej zmluvy a následne vrátiť tovar späť bez uvedenia dôvodu, oznámte nám to, prosím, vopred na jednom z uvedených kontaktov, aby sme spolu dohodli čo najvýhodnejšiu dopravu tovaru späť k nám (obvykle pobočky Packety):
e-mail: info@babickarstvo.sk
e-mail: info@familium.sk
tel.: +421 221 201 290
Do zásielky priložte, prosím, vyplnený dokument, ktorý stiahnete na tomto odkaze.
Tovar starostlivo zabaľte, aby sa dopravou akokoľvek neponičil a doručte podľa pokynov v e-mailovej správe, ktorú od nás dostanete.
Pri následnom vyrovnaní strán, resp. pri vrátení tovaru musia byť výrobky nepoškodené, najlepšie v pôvodnom obale, a nesmú javiť známky používania. DVD a CD nosiče nesmú mať porušený obal. Neposielajte tovar na dobierku, peniaze za vrátený tovar vám budú odoslané prevodom na dohodnutý účet do 14-tich dní od doručenia vráteného tovaru.
Výnimky z práva na odstúpenie od zmluvy
V súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od zmluvy v prípade:
-
dodania tovaru, ktorý bol vyrobený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru (personalizované produkty),
-
dodania tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
-
dodania tovaru v zapečatenom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo hygienických dôvodov a ktorého obal bol po dodaní porušený (napr. kozmetika).
1.7. Riešenie sporov
Ak nastane situácia, v ktorej sa spotrebiteľ domnieva, že dochádza k sporu a nie je s prevádzkovateľom možné nájsť spoločné riešenie, prosíme, aby ste sa obrátili na Českú obchodnú inšpekciu www.coi.cz. Na tejto adrese je možné podať podnet k mimosúdnemu riešeniu sporov.
3. DALŠIE INFORMÁCIE PRE ZÁKAZNÍKA TÝKAJÚCE SA OBCHODNÝCH ÚDAJOV
3.1.Ochrana osobných údajov:
Všetky osobné údaje sú spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov (Zákon č. 101/2000 Sb.). Pokiaľ sú údaje poskytnuté inému subjektu, je to vždy za účelom, ku ktorému boli zhromaždené (zasielanie predplatného, overenie frekventanta kurzu).
3.2. Súbory cookies
K prevádzkovaniu stránok Babičkárstvo, Familium využívame súbory cookies. Prezeraním týchto stránok vyjadrujete s používaním cookies súhlas.
3.3. Zasielanie informácií obchodu e-mailom.
Zákazník pri vyplňovaní údajov k objednávke zadáva svoju e-mailovú adresu. Tento kontakt bude využitý pre informovanie o jeho objednávke. O stave prípadne dni odoslania objednávky.
Zároveň je e-mailová adresa zaradená do databázy zákazníkov, ktorým zasielame informácie o novinkách, či akciách internetového obchodu Babičkárstvo/Familium – newslettery. Zasielanie týchto informácií je možné kedykoľvek zrušiť pomocou odkazu v päte každého takéhoto newsletterového e-mailu.
„Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.“
Potvrdením objednávky súhlasíte so zaradením do databázy zákazníkov Familium s.r.o.
Tieto obchodné podmienky sú prístupné na www.babickarstvo.sk www.familium.sk v časti Obchodné podmienky a zákazník prehlasuje, že sa s týmito pravidlami obchodu pred záväznou objednávkou zoznámil.